SPIERBALLEN EN PLASTIC HAMERS.

in duizend stukjes. laten gaan. hobby's waar je geen talent voor had. muziek zonder noten. een glimlach zonder tanden. mijn liefde zonder hart. jou ogen zonder. mijn leven met.

haar naam in je handen. mijn handen in jou haar. duizend. omdat een zus hebben nog geen band betekend. duizend en een gedachten stromen door mijn ogen, verlaten mijn hersenen en worden lukraak opgevuld door het volgende. duizend is ook maar een woord. liefde zes letters. jij bent er maar drie. Spelende zielen. ik wou dat ik de afstand kon meten, tussen jou en mij. ik heb het idee dat ik stilsta. DROMEN, als vogels tegen een gesloten raam.

Als je zwemt ben je lichter, waarom is de wereld niet van water.?
soms vraag ik me dingen af ja. maar dat is iets menselijks.
buurman, die het groenere gras voor je neus wegplukt, omver maait.
niet wetend dat jou dromen daar groeide.

jij viel met je neus in de boter. ik viel op jou.
ikdroomnogsteeds. jou.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten